giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

divendres, de juny 03, 2005

Per vosaltres...

*
Avui estic especialment contenta i satisfeta, tot i un lleu puntet d’emoció. Avui ha estat el darrer dia que hem compartit, almenys oficialment. Fet i fet, han estat gairebé nou mesos de feina en comú, de treball conjunt, d’esforç per assolir la fita desitjada. No tothom hi ha arribat de la mateixa forma, és cert, però no ho és menys que els “supervivents” ho heu fet dignament. Com hem comentat no es tracta d’una qüestió de vida o mort, de cap de les maneres, sinó d’un repte personal, de la comprovació que la tasca feta és el punt de partença que us ha d’ajudar a obtenir metes més elevades encara.

Durant aquests mesos ens hem anat coneixent una miqueta mútuament. El que he conegut de vosaltres m’ha agradat molt, i el meu comentari va absolutament mancat de llagoteria barata i d’interessat afalagament, ans al contrari, que no tenc cap necessitat de posar-los en pràctica! La realitat és una, i no m’és menester disfressar-la perquè faci més guapo.

Per a una servidora, aquest ha estat un curs plaent, emocionant, intens, il•lusionant... No he sentit que anava a fer feina, sinó a divertir-me, i a més, amb un sou al cap del mes. Hi ha alguna cosa millor? Qui em digui el contrari, que m’ho demostri a partir de convincents raonaments! En qualsevol cas ho hem fet el millor que hem sabut... I qui fa el que pot no està obligat a més!

A tots vosaltres, M. Lluïsa, Esther, Vicky, Xavier, Ferran, Josep M., Maria, Emilio, Margalida, Cati R., Joana M., M. Àngels, Leonor, Marione, M. Antònia, Carolina, M. Trini, Josefa, Lourdes, Aina, Francesca, Toni, Matilde, Cati T., Ana, Isabel, Máxima, Raquel, M. Carmen, Mirta, M. Cristina, M. del Mar, Isabel M., Miriam, José Carlos, M. del Rosario, Teresa, Azucena, Mario Alberto, Hicham, Carlos, J. Antonio, Silvia, Aurora, Gema, Raquel, Lucía, Ruth, Rafael, Albert, Ana, Margaret, Asunción, Vanesa, M. José, M. del Mar C., Laura M., Margarita, Cati G., Ángeles, Cristina M., Laura, Carmen, Daniel, Cristina R, i a aquells que no anomèn, una abraçada i que la vida us somrigui!

;-)

2 Comments:

Blogger despi_na said...

A tots; Bones vacances!.

dissabte, de juny 04, 2005  
Anonymous Anònim said...

Uei, Mar!

Tot bé? La dolència millora?

Una besada!
;-)

dimecres, de juny 29, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home