giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dimarts, de maig 10, 2005

D’Scrabble i de pèsols...

El passat cap de setmana tengué lloc el I Campionat Mundial d’Scrabble en Català, a Viladecavalls. Enhorabona al guanyador!

Ah, per cert... em sembla que li dec a algú uns quants pèsols!

Una besada! ;-)

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Uns quants pèsols???? Una pesolera sencera! I me la penso cobrar un dia o altre: t'hi jugues un pèsol?

Per cert, vaig llegir que entre els jugadors del campionat hi havia en Màrius Serra (és just reconèixer que li dec l'afició per la ludolingüística) i en Pau Vidal (llibre recomanat: "En perill d'extinció", editorial Empúries). I, com tu, li dono l'enhorabona al guanyador: en Miquel Sesé.

T'imagines els pèsols que arribaríem a deure'ls nosaltres?

dimarts, de maig 10, 2005  
Blogger nacoca said...

Sí, pèlag estimat, m'hi jug un pèsol! Tria dia i hora.. a veure qui en sap més! (per descomptat que tu, aisenyor!...)

A mi això de la ludolingüística sempre m'ha agradat, com saps, però a l'actualitat m'entusiasma sobre manera. I sobretot perquè és una manera d'aprenentatge a partir de la diversió, cosa totalment recomanable, per altra banda.

L'any passat vaig tenir l'oportunitat (el gran honor!) de participar en una Subhasta de Mots dirigida per en Màrius Serra. Des d'aleshores ja pertany oficialment a l'espècie verbívora "dreta llei", amb les paraules EXPLICAR i TAROTA. Així ho diu el meu "Certificat d'Autentificació", signat "digne i fidedigne" pel mestre Serra a la Fira del Llibre de Ciutat el 30 de maig de 2004!

Ah, la foto ja te la mostraré un altre dia! ;-)

Una besada!

dimarts, de maig 10, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home