giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dijous, d’octubre 13, 2005

A cau de cor...


Us agraden les flors? A mi, sí. En coneixeu moltes? Jo... tampoc! Però de les que conec n’hi ha algunes que m’agraden especialment. En conec poques, la veritat, les més corrents, potser; les que més sortida tenen, potser; les que... Però anem al que hem d’anar, que si no m’embolicaré la troca i no arribaré a dir el que vull dir. O... potser... no cal dir res més!

Una besada! ;-)

19 Comments:

Anonymous Anònim said...

Quins misteris...

Si, a mi també m'agraden les flors. Ademés com diría l'oncle Llach: "Cal que neixin flors a cada instant". Així que deixeu-me aspirar a mi també el seu perfum cada nit abans d'anar a dormir, i poder aixi, cada matí, aixecar-me fresc com una rosa.

Salut!

dijous, d’octubre 13, 2005  
Anonymous Anònim said...

Ai, ai, que això de "l'oncle Llach" em sona molt!... No deus ser tan "anònim" com vols aparentar, bona persona!

"Cal que neixin flors a cada instant", flors de tots els colors, de tots els aromes, de totes les tonalitats, de totes les mides... Des de les més grosses i vistoses fins a les més menudes, les de pitiminí, potser!

Una besada!

dijous, d’octubre 13, 2005  
Anonymous Anònim said...

Catxis, la tècnica! Que som jo!

;-)

dijous, d’octubre 13, 2005  
Blogger Patrícia said...

Puc demanar gessamí?

dijous, d’octubre 13, 2005  
Anonymous Anònim said...

Pots, pots!

Una besada!

dijous, d’octubre 13, 2005  
Anonymous Anònim said...

No, no cal dir res més.
Gràcies

divendres, d’octubre 14, 2005  
Anonymous Anònim said...

Uei, pèlag! A tu, sempre!

Una besada molt grossa!

divendres, d’octubre 14, 2005  
Anonymous Anònim said...

Ara digueu: la ginesta floreix... però la meua flor preferida és el llir entre cards ;)

M'alegre que t'agraden les flors de tota mena. De fet, mira, ací tinc un clavell per tu...
uhmmmmm, no el vols olorar?

divendres, d’octubre 14, 2005  
Blogger despi_na said...

ostres!.

M'has fet venir a la ment un munt de coses per dir però, com tu, la millor de totes era;

...potser... no cal dir res més!

I gaudir l'olor de totes aquestes flors que hi ha per aquí ara mateix.

divendres, d’octubre 14, 2005  
Anonymous Anònim said...

Un altre anònim... gràcies per la varietat de flors literàries, són totes precioses! Les deu regar "El Jardiner", de Rabindranath Tagore?

divendres, d’octubre 14, 2005  
Anonymous Anònim said...

aisenyor!, la tècnica altra vegada!

divendres, d’octubre 14, 2005  
Anonymous Anònim said...

Hola, despi_na... Sí, gaudim d'olors i perfums, de mots i paraules...

Una besada!

divendres, d’octubre 14, 2005  
Anonymous Anònim said...

Una orquídia que et vetlli els somriures...
Una besada

dissabte, d’octubre 15, 2005  
Anonymous Anònim said...

Hola, usuario anónimo,

Gràcies per l'orquídia, té forma d'àngel.

Una besada molt grossa, i... AMUNT!

dissabte, d’octubre 15, 2005  
Anonymous Anònim said...

Us heu adonat mai que cada persona
com cada flor té una olor diferent?

Ara a Girona s'està filmant la pel.lícula " El perfum" , una novel.la de'n Patrick Süskind.

Si no la heu llegit...és un bon moment per orolar-la!

A mi m'agrada contemplar un camp de roselles!
Una abraçada

arKa

diumenge, d’octubre 16, 2005  
Anonymous Anònim said...

Olorar-la. :)

diumenge, d’octubre 16, 2005  
Anonymous Anònim said...

Uei, arKa!

Serà qüestió d'esperar l'estrena, d'aquest "süskindià" perfum.

A les teves contrades els deis "quiquiriquís", a les roselles? Crec recordar que algú probablement m'ho explicà en una ocasió.

Una besada!

diumenge, d’octubre 16, 2005  
Anonymous Anònim said...

Errades: Si no l'heu llegida....
Grrrrrrr. Escric fatal.

A la meva terra, la Garrotxa en diem: " Gallgallarets" :)

dimecres, d’octubre 19, 2005  
Anonymous Anònim said...

Si fa no fa, la cosa va de "galls"!

Una besada!

dijous, d’octubre 20, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home