giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dilluns, de setembre 19, 2005

A veure el què...

*
Avui m’he aixecat prest, com cada dia. M’he fet “ses piules” (DCVB, sisplau! ;-)), he agafat el cotxe i he emproat cap a la nova feina. Avui només hi he anat de visita, “a veure el què” i per saber com he de desenvolupar la meva tasca. Ja a l’aparcament m’he topat amb la companya que m’havia d’explicar les coses. Sap bé de què va el tema, és afable i té un gran sentit de l’humor, tres ingredients que són d’agrair. He fet de “convidada de pedra” mentre ella treballava, M’ha agradat el lloc i les persones que em seran companyes. N’estic contenta, serà maco!

Una besada! ;-)

4 Comments:

Blogger Patrícia said...

I la feina t'anirà taaaaaaaaaant bé....

dimecres, de setembre 21, 2005  
Anonymous Anònim said...

Hola, Idril!
Sí, això esper. Hi posaré de la meva part perquè així sigui. Ah, per cert... fa unes hores m'han demanat si volia tornar a la feina del curs passat. Evidentment he dit que... TAMBÉ!

Una besada! ;-)

dimecres, de setembre 21, 2005  
Blogger despi_na said...

bieeeeeeeeen!

dimecres, de setembre 21, 2005  
Anonymous Anònim said...

ELE!

dijous, de setembre 22, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home