giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

diumenge, de setembre 18, 2005

Una veu de matinada...

*
Un avís em posava en guàrdia. Alguna cosa especial m’esperava en un temps i un espai determinats. Qui es posà en contacte amb mi no m’ho va deixar del tot clar. Em calia esperar. Veure en què acabaria tot allò. Estava una mica neguitosa, no sabia a què m’abocaria la seva convidada. Al cap d’uns moments el misteri es va desvetlar. El temor inicial es va esvair per donar pas a una immensa sensació de benestar. Vaig tancar els ulls, vaig seguir les seves indicacions, vaig relaxar-me i... ufff!

Una besada!
;-)

4 Comments:

Blogger despi_na said...

Ni idea de quina situació t'ha produit aquests records però em sembla que les emocions les hem viscut molts en algún moment de la nostra vida;

Trobar feina, aprovar assignatures, rebre bones noticies, trobar bona companyia, parir, llevar-se la diada dels reis mags...

diumenge, de setembre 18, 2005  
Anonymous Anònim said...

Uei, despi_na,
No, no es tracta de cap tipus de record, més aviat tot el contrari, realitats ben clares i llampants amb projecció de futur.

Una besada! ;-)

diumenge, de setembre 18, 2005  
Anonymous Anònim said...

Ei nineta! Potser sí que se'm van passar per alt estances ahir visitant la teva caseta. Aquesta no l'havia vist!!!
hehehe que maca! Em va fer molta il.lusió compartir amb tu aquells moments, fer-te tancar els ullets i relaxar-te amb un ufffff final ;-)))

dimecres, de setembre 28, 2005  
Anonymous Anònim said...

Sí, myt, la cosa va ser tal com dic. En aquells moments tan intempestius de la nit em vengué molt de gust sentir una veu molt maca, d'un vellut suau i acollidor que feia que tot l'entorn es convertís en pau i fluïdesa.

Uffffff! ;-)

dimecres, de setembre 28, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home