giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dijous, de setembre 22, 2005

Ja he vist el què...

*
Au, feina feta té bon trenc –no gens complicada, per cert, i amb garanties d’èxit. En resum: un debut... perfecte! Si cada dia ha de ser així... aisenyor!

Una besada!
;-)

6 Comments:

Blogger Maite Fruitós said...

Cada nou dia t'aportarà instants nous, diferents, importants, que et faran sentir més viva i amb més ganes de brillar.
Felicitats!

dijous, de setembre 22, 2005  
Blogger despi_na said...

Soposo que en els nivells que demaneu als alumnes no els feu recitar allò de; setze jutges mengen fetge d'un penjat... oi?.

dijous, de setembre 22, 2005  
Anonymous Anònim said...

Tens tota la raó, Myt. Cada dia que neix és diferent, nou de trinca, i ens aporta renovellades ganes de viure. Ja saps que d'un temps ençà la meva vida ha fet un gir de 180º, i el tema laboral ha estat un dels principals motors que ho han fet possible, però no només. Crec que trobar un equilibri en aquest aspecte ha estat un fet decisiu per trobar-lo en d'altres àmbits personals.

Una besada grossa, rosseta! ;-)

divendres, de setembre 23, 2005  
Anonymous Anònim said...

Uei, despi_na. No ho havia pensat, però ara que ho dius... gràcies pel suggeriment!

;-)

divendres, de setembre 23, 2005  
Anonymous Anònim said...

Bloggers Are From Mars?
Previous Post Bloggers Are From Mars, MSM Is From Venus I think I'm on the scent of one of the differences of worldview that makes it seem, sometimes, as if bloggers are from Mars and old-fashioned, legacy ...
Hey, I was just checking out various blogs and found yours! Take a look at my housetraining dogs site. You might find my housetraining dogs site interesting.

dimarts, de setembre 27, 2005  
Anonymous Anònim said...

Hola, sagrantana!

Sí, ara hi pensava, sembla com si m'haguessis endevinat el pensament! Saps com m'entusiasmen els animals, i els cans en particular!... (carai, quina mentidota...). No, sagrantana estimada, no faig comptes de canviar de feina, que la meva m'agrada i m'aporta una gran satisfacció professional -l'econòmica pot millorar, evidentment-, que em fa sentir molt a gust laboralment i personal. De vegades, fins i tot, em qüestion si no hauria de pagar per fer-la, aquesta feina. I jo mateixa em responc: NO!, que em paguin, que tothom necessita la seva recompensa al cap del mes!

Pel que fa a l'ensinistrament de n'Skip, no em vénguis a cercar a mi. Sort en vaig tenir que no me mossegàs, que vaig ser més ràpida que ell i el vaig ben despistar. Ara bé, si un dia no tens amb qui deixar-lo li puc fer un cangur, amb un vestit especial antimossegades assassines i sempre que el preu estigui en consonància amb el risc que comporta fer-li de guàrdia i custòdia. Ja en parlarem.

Una besada! ;-)

dimarts, de setembre 27, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home