giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dimecres, de juliol 16, 2008

Molta de sort!


Trenta-quatre mesos, gairebé tres anys. Durant tot aquest temps moltes han estat les vegades que hem coincidit.

Cada matí que he entrat a l’oficina el teu somriure m’ha saludat i m’ha donat la benvinguda. Estones per a la petita xerrada, per compartir uns moments abans de començar la meva tasca, i ben esquitxat amb gotes de refinat sentit de l’humor, tan apreciat sempre.

Cada matí que he entrat a l’oficina t’he trobat treballant, els ulls sobre un caramull de papers o vigilant la pantalla de l’ordinador, no fos cas que el document corresponent s’esvaís en un tres i no res i, com per art d’encanteri, la pantalla es quedàs d’un blanc immaculat i les taules, els càlculs i tota la resta se n’anàs en orris.

Si hagués d’emprar una sola paraula per definir-te, aquesta hauria de ser “feinera”, i molt. No hi ha hagut un sol dia, d’entre aquests trenta-quatre mesos, gairebé tres anys, en què t’hagi enxampat perdent el temps, ans al contrari, que sempre has estat enllestint una cosa o una altra, organitzant els fulls per a la firma o arxivant paperassa en el seu lloc corresponent.

Avui s’obre per a tu una nova etapa laboral. Enrere quedaran tots els quilòmetres de carretera acumulats durant un caramull d’anys. A partir d’ara tendràs el teu lloc de feina més a prop de casa, gairebé a tocar de poble. A la paret de la nova oficina potser hi tornaràs penjar els poemes de la teva filla, del teu germà, del teu amic poeta, que tant m’agradaren. Potser les fotos canviaran, i el teu nin ja haurà crescut uns quants centímetres més des de la imatge anterior. Sigui com sigui, segur que impregnaràs aquesta nova aventura professional amb les millors essències del teu jo, un jo que reconec bo, amable i sol·lícit i que hauria de ser un mirall per a tants i tants de servidors públics que pagam de les nostres butxaques.

Molta de sort!

Una besada molt grossa! ;-)


6 Comments:

Blogger Magdalena said...

Si t'haig de ser franca no crec que mereixi els elogis que em dediques en el teu escrit però són tan afectuosos que no tinc més remei que quedar-te molt agrïda per ells.

A més, el to, l'harmonia, l'estil, el sentiment (i més que podria dir però jo només tinc gràcia per escriure texts administratius) de la teva dedicatòria m'han agradat tant que, si tinc algun espai en el meu nou lloc de treball per poder penjar aquells objectes que valor especialment (fotografies, escrits, ...), el penjaré, és clar, sempre que tu no hi tinguis cap inconvenient. Així sabran aquells que treballin amb mi i que no et coneguin com escrius de bé.

dimecres, de juliol 16, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, Magdalena!

Cadascú es mereix el que es mereix, i em sembla que tu ets mereixent d'això i de molt més. L'agraïment és mutu.

No et pensis que els texts administratius no tenguin la seva gràcia. El primer pic que vaig llegir l'expressió "el tenor literal següent" (en castellà, aleshores) el meu cervell es va endinsar en els camins d'Euterpe, tot pensant a quin cantant es devia referir tal escrit, però no, la cosa no anava per aquí!

Bromes a banda, et desig tota la sort del món en aquesta nova etapa laboral.

Una besada molt grossa! ;-)

I ves que l'has de penjar, la dedicatòria... no en mancaria d'altra!

dimecres, de juliol 16, 2008  
Blogger Sherezade said...

Tot just quan ho anava llegint pensava que es pareixia molt a ma mare, la pista definitiva ha estat, com no, la del canvi laboral :)

No és perque sigui ma mare, però t'he de donar la raó en tot, qué hi farem, n'estic molt orgullosa :D

Besades,

dimecres, de juliol 16, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, sherezade!

Ara que no ens escolta ningú: ta mare està molt orgullosa de tu, també!

Una besada molt grossa! ;-)

dimecres, de juliol 16, 2008  
Blogger despi_na said...

Si no us podeu veure a la feina us “veureu” aquí, al blog. I els altres que hi venim us llegirem amb molt de gust.

dilluns, de juliol 21, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, despi_na!

No sé si ens veurem al blog, però sí que ens tendrem en el record, que és un gran què!

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de juliol 21, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home