giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

diumenge, de juny 01, 2008

Els àngels existeixen

Els àngels existeixen. I tant, que existeixen! Dies enrere ho he pogut comprovar personalment, en viu i en directe. I sort n’he tengut, de poder comptar-hi.

Els “meus” àngels particulars, de carn i ossos, tenen nom i llinatges i els duc ben endins de l’ànima, ho saben perfectament. Mai no em cansaria de donar-los les gràcies, tot i que sé que no els agrada que ho faci. Els agraesc la celeritat a l’hora de prendre una determinació que en aquell moment va ser crucial, la companyia, la mà estesa, l’ajuda, la solidaritat... però sobretot l’estimació, tanta i sense demanar res a canvi! Sense vosaltres, els “meus” àngels, aquests dies haurien estat de molt diferent manera.

Els “meus” àngels! Els que han estat al meu costat físicament o per via telefònica ho saben perfectament. Els que no en saben res, millor que continuïn en la seva “ignorància” fins que arribi el moment oportú de fer-los-en cinc cèntims.

Des de l’estimació més profunda, gràcies a tots, per TOT!

Una besada molt grossa! ;-)

23 Comments:

Blogger Maite Fruitós said...

Ui quina monada d'angelet!! ;-))

Bé, m'has dit al parlar que tenia un regalet ací i ostres! que maco! :-)

Gràcies, de tot cor!, i només dir-te que tot i que les meves ales t'abraçaren ben poquet de cos present aquells dies, en la distància intentaren enviar-te molta energia perquè les sentissis ben fermes. Em vares donar una gran lliçó de serenitat i d'acceptació, de veritat...

Una abraçada fotíssima (amb una mica de ferro i tot! ;-)))

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger Maite Fruitós said...

*ui "fotíssima"!, volia dir "fortíiiisima!

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger Imma said...

Moltes gràcies a tu.. per molt. Un petó, no: molts! N'hi ha de tendres i de forts (si, de ferro també...) :-)

diumenge, de juny 01, 2008  
Anonymous Anònim said...

Potser si que els àngels existeixen, però només per aqui els mereixen. Una abraçada immensa

diumenge, de juny 01, 2008  
Anonymous Anònim said...

Molts gràcies nineta, però també jo te les dono. Les estones que varem passar juntes, jo només et feia companyia, jo jugava a casa i per tant em coneixia bé el lloc on et trobaves, mentre que per a tu tot era desconegut,un camí incert i boirós. No obstant això,tenies la força suficient per fer esbossar un somriure als que et feiem companyia amb les teves anècdotes divertides. Felicitats campiona! un petó ben fort.Lola

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, myt!

Tal com dic en el text, tant els que estiguéreu per mi presencialment com els que ho varen fer des de la distància vàreu ser el millor suport. I estic ben orgullosa de saber-vos i tenir-vos tan a la vora... amb ales o sense!

Una besada molt grossa! ;-)

Sobre la serenitat i l'acceptació... em sembla que no hi havia cap altre camí, no ho trobes, nineta?

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger nacoca said...

Hola, Imma!

Gràcies per molt?... bé, no ho sé, potser per una miiiiiica, i així em qued tranquil·la!

I gràcies per la besada, de ferro i tot! ;-)

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, mouse!

De ben segur que n'hi ha que se'ls mereixen més que jo, els àngels, però per la part que em toca et puc dir amb tota sinceritat que més d'un em va donar la mà en un moment decisiu. I això no té preu!

Una abraçada fortíssima!

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, Lola!

No han estat excessives les vegades que hem coincidit, però sempre han estat plenes d'optimisme, d'alegria, de somriures. Aquell dilluns horabaixa el camí era incert i boirós, com molt bé dius, i desconegut també. I sí, sort en tenc que conserv el sentit de l'humor fins i tot en els moments més compromesos, la qual cosa és fantàstica.

Una besada molt grossa! ;-)

diumenge, de juny 01, 2008  
Anonymous Anònim said...

Gràcies a tu per ser com ets. Un petó molt fort.

xiuxiu

diumenge, de juny 01, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, xiuxiu!

Cadascú és com és, no sé si millor o pitjor, i jo no en dec ser l'excepció.

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de juny 02, 2008  
Anonymous Anònim said...

Idò, vols dir que hi ha àngels barbuts? ;-)

Cada dia t'he anat enviant un bocí de pensament. Potser és poquet, poquet, però l'imaginava creuant el mirall de riba a riba fins donar-te un petit mos de companyia.

Molts petons!!!

dilluns, de juny 02, 2008  
Blogger Sherezade said...

M'agrada veure que encara queda esperança en aquest món; amb àngels així, res no pot derrotar-nos

Molts Petons

dilluns, de juny 02, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, Martí!

Que si hi ha àngels barbuts? I tant... i amb ulleres i tot! I el mos de companyia, bé que l'he rebut!

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de juny 02, 2008  
Blogger nacoca said...

Hola, sherezade!

Aquests àngels a la Terra són potents, saps? Tenen un poderós sisè sentit per saber ser al lloc adequat en el moment adequat, i et puc ben assegurar que hi varen ser.

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de juny 02, 2008  
Anonymous Anònim said...

Es que l'ofici d'angelet ja no és el que era!!!

Abans estaven al cel toooota l'eternitat, vinga tocar la lira que, per cert, és una cosa bastant aburrida, peró ara no, ara s'han reciclat, han aprés a fer "picats" fins la terra i aqui fan el que "bonament" (no oblidem que son angelets) poden".

Un petonet preciosa.

dilluns, de juny 02, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, anònim!

Que toquen la lira per tota l'eternitat? Uffff, quina sintonia tan summament llarga, no?

Els angelets que fan "picats" fins a la Terra, posaren les seves ales sobre la meva espatla i m'ajudaren a reprendre el vol... i no saps l'alegria que em donaren!

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de juny 02, 2008  
Blogger despi_na said...

Imagino que ha estat una mena de “caiguda a l'infern” i una remuntada gràcies a la teva voluntat i l'ajuda dels àngels.

Els àngels no neguen l'ajuda a ningú però aquest cop segur que els va costar molt menys fer-ho perquè tu també n'ets un d'ells.

dimarts, de juny 03, 2008  
Blogger nacoca said...

Hola, despi_na!

No, tant com una caiguda a l'infern, no, la veritat, però sí que ha estat un glop mal d'empassar, però amb l'ajuda d'aquests estimats àngels s'ha fet més lleuger.

Que jo en som un? I ara!

Una besada molt grossa! ;-)

dimarts, de juny 03, 2008  
Anonymous Anònim said...

Ara crec que me fic on no em demanen... Som na Marta, sa dòna de's teu nebot Daniel. M'agrada llegir el que escrius i ara m'he quedat ben sorpresa. No servirà de massa, ara, però una abraçada ben forta sigui el que sigui el que ha passat.
En Xavier i en Marc diuen "hooooolaaaa!"

dijous, de juny 05, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, Marta!

Quina alegria, i quina sorpresa, la veritat! Gràcies per l'abraçada, sempre són agraïdes sigui quin sigui el motiu! ;-)
Just que he llegit el teu comentari us he telefonat. En Daniel t'informarà del tema.

Una besada molt grossa, extensiva als meus nebodets-néts Xavier i Marc!

dijous, de juny 05, 2008  
Blogger abrileta said...

Hola nineta, de tant en tant entro per veure què hi escrius, i veig que tothom t'abraça... NO voldria que et manqués mai la meva abraçada i la meva estimació, ja ho saps. T'enyor molt, una besada,

dimecres, de juny 11, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, abrileta!

De tant en tant o amb més assiduïtat, la teva visita sempre és ben rebuda, com saps. Accept la teva abraçada, sempre tan càlida i amb tanta d'estimació.

Sobre els enyoraments... què t'he d'explicar!

Una besada molt grossa per a tota la família. Per cert, com està la meva preciosa nebodeta? (Ja he vist que té post al teu blog! ;-))

dijous, de juny 12, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home