giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dijous, de juliol 10, 2008

De 10!


Ja fa tres anys que el vaixell “Mytxina” decidí fer-se a la mar, bé en calma, bé en companyia de les onades, tot esquitxant-ne amb força la proa. Un vaixell que començà el seu recorregut a partir d’un viatge a la Xina i que na Maite volgué compartir amb tots nosaltres gràcies a les seves “espurnes de somnis”. Un viatge al qual ens convidà des de la distància física, però tan a prop en el sentiment i en el pensament.

El vaixell ha fet escala en diferents ports. El trajecte de tornada des de la Xina ha possibilitat moltes d’escales en les quals hem pogut ficar dins la motxilla tots aquells tresors que na Maite, inventora-capitana d’aquesta preciosa nau, ens ha regalat. Per això, moltes de gràcies.

Però no només pel viatge virtual compartit, evidentment. Gràcies, moltíssimes de gràcies per tantes i tantes coses: un somriure encomanadís, una orelleta atenta i sempre disposada a escoltar, la paraula amable, el mot escaient, la reflexió oportuna, l’hospitalitat, l’acompanyament, les músiques compartides... però sobretot per l’estimació demostrada sempre des de ja fa un grapat d’anys.

Per tot això i molt més... MAITE, PER MOLTS D’ANYS!

Una besada molt grossa! ;-)

6 Comments:

Blogger Maite Fruitós said...

Ai ai ai estrelleta, que em fas emocionar i em cau una llagrimeta salada i dolça alhora...

Moltíssimes gràcies per ser-hi, per compartir tantes onades i ports, per l'amistat i l'estima que em regales des que ens vàrem conèixer. Gràcies per aquest preciós post.

Ah i no oblidis el teu 10! ;-)))

T'estimo.

dijous, de juliol 10, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, Maite!

Aquell 10 de juliol de fa quatre anys compartit amb persones entranyables (gairebé totes, i ja m'entens!) em regalares un missatge en una botelleta. Hi posares un paperet amb un text preciós, que em vaig fer meu i que des d'aleshores ençà m'acompanya en tot moment. Com vares comprovar, quan el vaig llegir vaig vessar més d'una llagrimeta d'emoció, d'alegria, de sorpresa, de sentiments a flor d'ulls.

I per les onades i ports compartits, gràcies a tu.

T'ESTIM!

Una besada molt grossa! ;-) (Ai, aquests 10!)

dijous, de juliol 10, 2008  
Anonymous Anònim said...

A la vida tenim poques oportunitats de posar un 10 amb tota la plenitud del seu sentit, i realment, estimada nacoca, aquesta dedicatòria que has fet a na Myt en passa bons comptes.

Però no oblidem altres 10, potser més silents i discrets, però igualment merescuts gràcies a una virtud inconmensurable: la veritable estima.
I és que n'és tan dolça, la coca!

dijous, de juliol 10, 2008  
Blogger nacoca said...

Hola, martí!

Quan posar un 10 és tan fàcil com en aquest cas, la cosa és senzilla. I saps que tenc raó!

D'altres 10... uf!

Una besada molt grossa! ;-)

dijous, de juliol 10, 2008  
Blogger despi_na said...

Sí, Martí, ben dolça. Ens la mengem entre tots?.

Felicitats Myt!. Tu segueix al timó sempre que puguis que els altres ho agraïm.

diumenge, de juliol 13, 2008  
Blogger nacoca said...

Ei, despi_na!

De ben segur que qualsevol singladura que faci na Maite arribarà a bon port.

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de juliol 14, 2008  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home