giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dilluns, d’agost 07, 2006

De vacances


Ja fa un mes que no escrivia ni una sola línia en aquesta pàgina “giragonsaire”. No és que no tengués res a dir, ans al contrari, sinó que de vegades la inspiració la tenim lluny i és difícil posar-s’hi si a la senyora Musa no li dóna la gana de donar-nos un cop una mà, a mi i a qualsevol altre mortal, evidentment. Avui sembla que tampoc no està per la labor, ella. En qualsevol cas, vagin aquestes lletres per desitjar-vos unes bones vacances, a qui les comenceu, i un bon retorn a la feina a qui les hagueu ja gaudides.

Una besada i fins en tornar! ;-)

11 Comments:

Blogger Joana said...

Hola Cat,
Ja les has fetes tu? Segur que amb la tardor tornarà la inspiració.Descansar la ment també va bé...
Bon estiu!
Vigila " l'anxovament"....
una abraçada

dilluns, d’agost 07, 2006  
Blogger nacoca said...

Hola, Joana!

A punt a punt de fer-les, les començ dia 14, oficialment, però "pel morro" a partir de dia 11, la qual cosa està molt millor encara, oi?

Moltes de gràcies per l'avís: procuraré que "l'anxovament" sigui el més lleu possible!

Una besada grossa! ;-)

dilluns, d’agost 07, 2006  
Blogger despi_na said...

Com que el blog és teu tens dret a fer petites "vacances blogueres" sempre que et calgui o que la senyora musa t'obligui.

Nosaltres venim, obrim la porta, mirem i si no hi ha res de nou, tornem a venir més endavant.

Que disfrutis molt i encara et quedi temps per recuperar forces.

dimarts, d’agost 08, 2006  
Blogger nacoca said...

Ei, despi_na!

Sí, sempre és bo fer vacances, perquè contribueixen a carregar les piles i fan que en tornar a la dura realitat quotidiana tenguem més forces que mai.

Ah, ja m'agrada que em vengueu a visitar en aquesta humil caseta, que és també vostra.

Una besada! ;-)

dimecres, d’agost 09, 2006  
Blogger nacoca said...

Ai, Sagrantana, ja tremol tota jo! No siguis dura amb mi, que no li he faltat en cap moment al respecte, a la Sra. Musa, el que en vaig dir era simplement, i tan senzill com això, un comentari sense més transcendència, sense malícia i sense afany d'ofendre-la, ni a ella ni a vostra mercè!

Ah, i si té ganes de queixar-se i em fa una vaga de "ment en blanc" per in aeternum em queixaré a l'OCU més propera... o no tant!

Una besada molt grossa! ;-)

Ah, salutacions a n'Skyp!

dimecres, d’agost 09, 2006  
Blogger Gerani de Girona said...

Jo també estic de vacances, encara que el temps me les està remullant aquests darrers dies, però espero que a tu no te4 lers remulli. i les passis bé

diumenge, d’agost 13, 2006  
Blogger nacoca said...

Hola, gerani de girona,

No, de moment les tenc ben eixutes, les vacances, sense necessitat de treure el paraigua. Esperem que no ens plogui més que el just i necessari, i encara si convé!

Una besada.

dilluns, d’agost 14, 2006  
Anonymous Anònim said...

No has pensat que, afectada per la calor, la inspiració s'ha anat a buscar una bona ombra on menjar-se un tall de síndria?
Segur que ara tornarà, entre turmenta i turmenta, amb les idees ben fresques.
...O NO... Ves a saber què vol fer la inspiració.

dijous, d’agost 17, 2006  
Blogger nacoca said...

Ei, Pilar!

No ho sé, però això de les muses és un tema crucial per a qui les espera per a l'exercici creatiu. Ara mateix no és el meu cas, que estic de vacances, però sí que acceptaria de bon grat compartir amb ella un vermell i refrescant tros de síndria.

Una besada i una abraçada fortíssima!

dijous, d’agost 17, 2006  
Blogger Maite Fruitós said...

Uei estrelleta!

Segur que després de tot el que estàs vivint aquest agost, la senyora Musa no donarà l'abast amb tot el que sorgirà d'aquest coret emocionat quan tornis a casa.

Que acabis de passar uns dies d'agost plens d'il.lusions i somriures :-)

Un petonet des del mateix costat del Mirall :-))

dissabte, d’agost 19, 2006  
Blogger nacoca said...

Hola, Maite!

Sí, la veritat és que ara mateix no tenc les paraules adients per descriure el que estic vivint, esper que la Musa em donarà guiatge per trobar els mots que em calguin.

Gràcies per les fantàstiques hores que vàrem compartir fa uns dies.

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, d’agost 21, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home