giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dilluns, d’abril 24, 2006

Na Panceta


Estimada Panceta (Xulla de Ventresca en “parlar borrós”),

Estic molt contenta de saber de la teva existència. L'adorable personeta que et va regalar els "complements" de sortir a passejar, com ara el llaç color de rosa i l'estel de cinc puntes, m'ha dit que ets un ésser entranyable, encantador, carregat de tendresa, que ets l'admiració de tothom qui et veu... No tenc paraules, reina meva!

Panceta, Lady Bacon en anglès, que queda molt fi, que la vida et somrigui... Omple amb els teus grunyidets les nostres vides i sigues molt i molt feliç.

Una besada a la grufa! OINK, OINK!

6 Comments:

Blogger Maite Fruitós said...

Aiss quines sobrasades ibèriques veurien alguns de ses illes en aquesta preciosa panceta... Quina cucada!!! ;-)

(Una pregunteta que em vé després de recordar-te al costat de'n "Xino", és si tu la treuràs sovint de passeig :-))

Un petonet Oink Oink

dilluns, d’abril 24, 2006  
Blogger nacoca said...

Ei, myt!

Nooooooooo, prohibit! De na Panceta ningú no en farà cap sobrassada, no en mancaria d'altra! A més, no és ibèrica, aquesta mossa, sinó de terres orientals, no sé ben bé d'on, exactament... "de per allà", vaja!

El fet que al final fes "les paus" amb en Xino no significa que m'hagi feta de cap organització "animalera", així que, sentint-ho molt, MYT, estimada, na Panceta haurà de continuar anant a passejar amb la seva "mare", que és el que toca!

Ah, saps que li agraden els "petits suïss" i el gelat del McDonald's? Paraula!

Una besada molt grossa! ;-)))

dilluns, d’abril 24, 2006  
Anonymous Anònim said...

Bueno, el caso es que el Bebé seguía gruñendo y gruñendo, y Alicia tuvo que decirle, muy seriamente, «Mira, rico, si te vas a convertir en un cerdo, no quiero saber más de ti. ¡Así que te den cuidado!».
...Entonces Alicia lo puso en el suelo y le dejó trotar hacia el bosque y pensó: «Era un Bebé feísimo; pero como Cerdo resultaba bastante guapo, eso creo yo».

Mmmmmmuà!!!

diumenge, d’abril 30, 2006  
Blogger nacoca said...

Ei, Pilar!

Sí, tot és segons la mirada dels ulls de cadascú. Com ha anat el cap de setmana llarg?

Una besada molt grossa! ;-)

dilluns, de maig 01, 2006  
Anonymous Anònim said...

Segons la mirada? Que no, Cocarroiet...Jo diria que a cada un el que li pertoca.

Maaaaassssssaaaaaaa llarg.

Mil petons

dilluns, de maig 01, 2006  
Blogger nacoca said...

A cada un el que li pertoca... potser sí!

El meu llarg cap de setmana ha estat tan intens que... uffffff!

Una besada grossa! ;-)

dimarts, de maig 02, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home