giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

divendres, de maig 12, 2006

Emmanillat


Han estat cinc segons, em sembla, no gaires més, el temps suficient perquè la meva retina et pogués veure la cara. Una cara de preocupació, m’ha semblat. Només han estat uns segons, el temps que he disminuït la marxa fins a arribar al semàfor, ja vermell. La teva cara, tot un poema, com si no haguessis trencat mai un plat, cosa que no sé, perquè ignor totalment qui ets i per què la policia t’ha posat les manilles. Ja al semàfor, dos motoristes s’han girat per veure’t: “¡Hostia, tío, pero si es...! ¡Qué putada!”, anaven repetint mentre esperaven el verd per girar cap a l’altre carrer. Em sembla que ells sí que sabien qui eres!

Sort, anònim emmanillat!

4 Comments:

Blogger borinot said...

Solidaritat amb l'emmanillat. Ja veig que és un dels teus conceptes preferits, la solidaritat. :-)

Ves a saber quina n'hauria fet...

Una abraçada transmediterrània.

diumenge, de maig 14, 2006  
Blogger nacoca said...

Ei, borinot! Salutacions des de l'altra riba del Mirall!

Una besada!

diumenge, de maig 14, 2006  
Anonymous Anònim said...

Pont de dalt
Tronc
Manilles
Folre
Pinya

diumenge, de maig 14, 2006  
Blogger nacoca said...

Hola, Pilar!

Sí, i tant, aquestes "manilles" són millors que les altres perquè són plenes d'esforç compartit, de compenetració, de festa i de vida!

Per cert, jo, d'enxaneta, no, que tenc vertígen! ;-)

Una besada molt grossa, nineta! :-))

diumenge, de maig 14, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home