giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

diumenge, de gener 22, 2006

Tornar a néixer


Amb els pèls de punta i la pell de gallina... Així m’he quedat en saber-ho. No me’n sé donar passada!

Quan ens acomiadàrem vaig tenir un pressentiment i et vaig recomanar prudència i ulls espolsats, com saps. Em digueres que tendries esment, com sempre, que no fa dos dies que condueixes. Qui m’havia de dir anit passada que en deixar-te faries una becadeta d’una mil·lèsima de segon mentre conduïes i t’encastaries al costat de l’autopista!

Quan m’ho has fet a saber un calfred m’ha recorregut el cos i el cor se m’ha accelerat. Sort en tengueres de poder controlar el volant i que la cosa no passàs a més, que el cotxe tendrà remei, però una vida, ni la teva ni la de ningú, no es paga amb tots els doblers del món. I és que ahir a la matinada vares tornar a néixer!

I sí, tens tota la raó: la vita è bella!

Una abraçada molt forta!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

La veritat és que només sentir-ho ja posa els pels de punta. Estic contenta que no hagis pres mal i que només hagi estat un ensurt i un molt mal somni.

dijous, de gener 26, 2006  
Blogger nacoca said...

Sí, Conxa, tots n'estam contents. I qui en va ser protagonista, més encara que ningú, no ho dubtis! Des d'aquí li enviam una salutació molt grossa! I a tu les gràcies per tot!

Una besada! ;-)

dijous, de gener 26, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home