giragonsa

aquí comença la meva singladura per les sovint proceloses, sovint tranquil·les aigües del ciberoceà... que cada jornada de navegació prengui el rumb adequat i que em dugui a bon port... vols navegar amb mi?

Nom:
Ubicació: un racó de món, Països Catalans

Poques coses més a dir que encara no conegueu

dissabte, de gener 08, 2005

El millor dels regals...

A pocs dies de començar el nou any un amic em va demanar què m'havien de portar els Reis (els Màgics, s'entén!). Jo, amb tota la sinceritat del món, li vaig respondre que no tenia intenció d'escriure'ls cap carta, perquè durant tot l'any ja m'havien portat molt bons regals. Cap de material, ans al contrari... cap cotxe nou, cap nova casa, cap apartament en primera línia, cap refugi a la muntanya, sinó el millor dels regals que pot rebre algú: una nova feina, salut i unes renovellades ganes de viure i de compartir el que som, el que tenc, amb les persones que fan part de la meva existència, família, amistats de tota la vida, antigues amistats retrobades, nous amics (vertaderes troballes, certament!), companys, coneguts...

Avui, tot repassant mentalment el meu 2004 puc dir amb total convicció que el balanç no pot ser més positiu. Gràcies a tots els que ho heu fet possible.

3 Comments:

Blogger arsvirtualis said...

Repàs mental, 2004 en el nostre record. Sí, certament ha estat un any molt positiu i generós i no cal fer cap comentari més. No trobes?

dissabte, de gener 08, 2005  
Blogger nacoca said...

Sí, arsvirtualis, no cal fer gaires comentaris. El temps passat ja forma part de la memòria, d'un pretèrit recent, però pretèrit al cap i a la fi. La roda dels nostres dies segueix el seu camí, giragonsejant, voltant i tornant a voltar. El temps no té aturall, la vida flueix... Que continuï l'espectacle!

dissabte, de gener 08, 2005  
Blogger nacoca said...

Bona qüestió, aquesta de les ensaïmades, Barandaia. De fet n'hi ha una gran varietat: de llises, de farcides de cabell d'àngel, de nata, de crema i amb crema cremada per sobre, de tallades (o de Carnaval) amb rotlanes de sobrassada i trossos de carabassat de colorins per sobre, de petites per a mullar a la xocolata o per menjar amb un bon gelat d'avellana... El dia que et vagi bé anirem a Can Joan de S'Aigo: et sortiran per les orelles! ;-)
Una besada!

dimarts, de gener 11, 2005  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home